Ogłoszenie o terminie I tury rekrutacji dla ścieżki 1 w projekcie „AKADEMIA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI – ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ, WIEKIEM, KOMPETENCJAMI I TALENTAMI”

STOWARZYSZENIE LABORATORIUM INSPIRACJI – Lider projektu oraz FUNDACJA HERBIS ET LIBRIS – Partner projektu

ZAPRASZAJĄ DO WZIĘCIA UDZIAŁU W I TURZE NABORU DO PROJEKTU „AKADEMIA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI – ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ, WIEKIEM, KOMPETENCJAMI I TALENTAMI”

Projekt realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027  ,współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.8 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców.

Celem Projektu jest podniesienie poziomu kompetencji min. 41 (29K) pracowników 27 podkarpackich przedsiębiorców z sektora MŚP z zakresu zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników, z uwzględnieniem preferencji w rozwoju talentów przywódczych kobiet oraz wzrost wiedzy i świadomości 108 (60K) pracodawców i ich pracowników z zakresu niedyskryminacji i zarządzania różnorodnością w organizacji w terminie do 06.2025 r.

Nabór rozpocznie się od 14 października 2024 r. i trwać będzie do 18 listopada 2024 r.

Sposób i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

– osobiście, w biurze projektu w Krośnie, ul. Pużaka 37 (lokal w budynku obok Hotelu Twist, od strony głównego parkingu – od ulicy Pużaka) od poniedziałku do czwartku w godzinach pracy biura projektu tj.:

Poniedziałek od 9.00 – 15.00

Wtorek od 9.00 – 13.00

Środa od 9.00 – 15.00

Czwartek od 9.00 – 13.00

– za pośrednictwem poczty/kuriera (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) lub kuriera, na adres: Stowarzyszenie Laboratorium Inspiracji, 38-400 Krosno, ul. Pużaka 37.

SPRAWDŹ CZY SIĘ KWALIFIKUJESZ?

Projekt skierowany jest do grupy docelowej z obszaru w. podkarpackiego (w przypadku os. fizycznych uczą się, pracują lub zamieszkują one na obszarze woj. podkarpackiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, w przypadku innych podmiotów posiadają one jednostkę organizacyjną na obszarze w. podkarpackiego).

Grupę docelową projektu stanowić będą przedsiębiorcy z sektora MŚP z terenu województwa podkarpackiego i ich pracownicy w tym przede wszystkim: os. starsze, kobiety, os. w wieku 50 lat i więcej, os.  w wieku 55 lat i więcej, os. z niepełnosprawnościami, os. ze szczególnymi potrzebami, w tym os. starsze i z niepełnosprawnościami, os. dyskryminowane i narażone na dyskryminację w miejscu pracy, os. doświadczające stereotypów związanych z płcią. Projekt skierowany jest do grupy docelowej z obszaru w. podkarpackiego (w przypadku os. fizycznych uczą się, pracują lub zamieszkują one na obszarze woj. podkarpackiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, w przypadku innych podmiotów posiadają one jednostkę organizacyjną na obszarze w. podkarpackiego).

Wsparciem objętych zostanie w ramach 1 ścieżki wsparcia – 15 firm i 30 pracowników (17K), w ramach 2 ścieżki wsparcia – 15 firm i 15 pracowników (15K), natomiast w dwóch konferencjach informacyjno – upowszechniających weźmie udział 120 os. (66K) z powyższej grupy docelowej.

DOKUMENTY REKRUTACYJNE

W odpowiedzi na ogłoszony nabór do projektu Kandydat zobowiązany jest dostarczyć do biura projektu kompletną, prawidłowo wypełnioną (w języku polskim) i podpisaną dokumentację rekrutacyjną:

Formularz rekrutacyjny do Projektu wraz z załącznikami:

  • Załącznik nr 1 do Formularza Rekrutacyjnego –  Formularz zgłoszeniowy pracownika/ów
  • Załącznik nr 2 do Formularza Rekrutacyjnego – Oświadczenie o spełnieniu kryteriów MŚP
  • Załącznik nr 3 do Formularza Rekrutacyjnego – Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis
  • Załącznik nr 4 do Formularza Rekrutacyjnego – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  • Wydruk z CEIDG/KRS/inny rejestr

 CO OFERUJEMY?

Wsparcie realizowane będzie w formie dwóch różnych ścieżek wsparcia oraz zaplanowanych działań upowszechniająco – informacyjnych.

I. Wsparcie dostępne w ramach pierwszej ścieżki wsparcia obejmuje realizację następujących zadań:

Wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników – doradztwo dla kadry zarządzającej wraz z opracowaniem dokumentów planistyczno – wdrożeniowych: realizowane w wymiarze średnio 60 godzin/na przedsiębiorstwo. Wsparciem zostanie objętych 15 firm.

Wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników – szkolenie moduł 1. Zarządzanie różnorodnością w praktyce. Tworzenie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie: realizowane w wymiarze 16 godzin. Wsparciem zostanie objętych 30 (17K) pracowników z 15 firm.

Wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników – szkolenie moduł 2. Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników w firmie: realizowane w wymiarze 16 godzin. Wsparciem zostanie objętych 30 (17K) pracowników z 15 firm.

Wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników – szkolenie moduł 3. Zarządzanie talentami, czyli jak poszukiwać, pozyskiwać, rozwijać i praktycznie korzystać z programu rozwoju talentów w Organizacji: realizowane w wymiarze 8 godzin. Wsparciem zostanie objętych 30 (17K) pracowników z 15 firm.

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY

DOKUMENTY DO POBRANIA:

DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (dokumenty rekrutacyjne):

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content